Technology

Ads

Polska Agencja Prasowa pyta dziennikarzy o zmiany we współpracy z środowiskiem public relations




Polska Agencja Prasowa zaprasza dziennikarzy do udziału w badaniach, których celem jest poznanie opinii dziennikarzy w zakresie zmian we współpracy pomiędzy dziennikarzami a środowiskiem public relations, jakie zaszły w czasie KORONAWIRUSA i LOCKDOWN. Ponadto w pytaniach można wypowiedzieć się m.in. na temat funkcjonowania mediów społecznościowych, zjawiska fikcyjnych wiadomości oraz nowoczesnych narzędzie komunikacji.

- Ankieta składa się z 9 pytań oraz metryczki. Jej wypełnienie zajmie maksymalnie 7 minut. Badanie jest w pełni anonimowe a wyniki zostaną przedstawione w formie zestawień statystycznych niepozwalających na identyfikację poszczególnych respondentów - poinformował dziś PAP.

Publikacja wyników badania planowana jest w połowie czerwca 2020 roku. Partnerem badawczym jest Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

About Kujawska Grupa Medialna

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 Comments:

Publikowanie komentarza