Polska Agencja Prasowa pyta dziennikarzy o zmiany we współpracy z środowiskiem public relations




Polska Agencja Prasowa zaprasza dziennikarzy do udziału w badaniach, których celem jest poznanie opinii dziennikarzy w zakresie zmian we współpracy pomiędzy dziennikarzami a środowiskiem public relations, jakie zaszły w czasie KORONAWIRUSA i LOCKDOWN. Ponadto w pytaniach można wypowiedzieć się m.in. na temat funkcjonowania mediów społecznościowych, zjawiska fikcyjnych wiadomości oraz nowoczesnych narzędzie komunikacji.

- Ankieta składa się z 9 pytań oraz metryczki. Jej wypełnienie zajmie maksymalnie 7 minut. Badanie jest w pełni anonimowe a wyniki zostaną przedstawione w formie zestawień statystycznych niepozwalających na identyfikację poszczególnych respondentów - poinformował dziś PAP.

Publikacja wyników badania planowana jest w połowie czerwca 2020 roku. Partnerem badawczym jest Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Brak komentarzy